Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
“-- Palvelujen laadun parantaminen edellyttää asiakkaan, kuntalaisen, näkemistä kokonaisuutena. Tämä edellyttää sitä, että alan ammattilaiset voivat keskittyä oman työnsä tekemiseen, eikä potilasta pompoteta paikasta toiseen. Palvelut on sovitettava yhteen. Kun suurin osa palveluista löytyy saman katon alta, saamme asiakkaan kannalta tarpeelliset hoitoketjut kuntoon. --”
“-- Kuntalaiset veronmaksajina ja kunnat palveluiden ylläpitäjinä eivät kykene kantamaan nykyisen mallin kustannuksia. Suuri osa kunnista on jo nyt joutunut vähentämään palveluja ja ottamaan reilusti velkaa. Lähipalveluja on karsittu, eikä mahdollisuuksia kunnan palvelujen aitoon kehittämiseen ole. Eriarvoisuus uhkaa lisääntyä. --”
Viime vuodet ovat osoittaneet, ettei Suomen turvallisuus ole itsestäänselvyys. Autoritaariset valtiot ovat kasvaneet merkittäviksi uhkatekijöiksi kansainvälisessä ympäristössä. Joidenkin valtioiden pyrkimys maailmanjärjestyksen
Peruskoulu on Suomen kruununjalokivi: maailmanlaajuisesti tunnistettu instituutio, joka tarjoaa jokaiselle lapselle ja nuorelle tasa-arvoiset eväät oman elämänsä rakentamiseen. Opetustyötä kouluissamme